Hava Durumu
Español
日本語
中文

KUTO Başkanı Akdoğan, “Umudumuz iç Pazar”

Kuşadası Ticaret Odası (KUTO) Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Akdoğan; “İlçemizde tüm sektörlerde normale dönmeye başlıyoruz. Kruvaziyerde ve uçakla yurt dışından gelecek yolcularda toparlanma biraz zaman alacak. Çok kötü başladığımız 2020 sezonunda, umudumuz ilk olarak iç pazarda” dedi.

Haber Giriş Tarihi: 08.06.2020 16:59
Haber Güncellenme Tarihi: 08.06.2020 17:06
Kaynak: Haber Merkezi
adaninsesi.com
KUTO Başkanı Akdoğan, “Umudumuz iç Pazar”

Aydın’ın turistik Kuşadası ilçesinde 1 Haziran itibariyle başlayan normalleşme süreciyle ilgili tüm önlemlerin alındığı, ilçenin hareketlenmeye başladığını söyleyen KUTO Başkanı Serdar Akdoğan, “İç pazarda yapılan anketlere göre, salgın durduğu ve tedbirler alındığı takdirde tatile giderim diyen yaklaşık %60’lık bir kesim var. Otellerimiz ve tüm işletmelerimiz sağlık konusunda gerekli önlemlerin alınmasıyla ilgili çaba sarfediyor ve işletmelerinde gerekli her türlü tedbiri alıyorlar” diyerek KUTO olarak konaklama, yeme-içme ve tüm sektörler için yayınlanan genelgeleri ve alınan tedbirleri yakından takip ettiklerini söyledi.

TANITIM ÇALIŞMALARINA DEVAM

Önümüzdeki bir iki ay içerisinde dış turizm ile kruvaziyer turizminin de hareketleneceğini söyleyin Akdoğan “Her şey normal seyrinde giderse, uçakla gelecek yabancı turist ve limana gemilerin gelmesi de en iyi ihtimalle yılın üçüncü çeyreğinde gerçekleşecektir. Biz Oda olarak Kuşadası ile ilgili tanıtım çalışmalarımıza, Kuşadası Güvercin isimli sosyal medya sayfalarımızdan devam ediyoruz. Bu süreçte, öncelikle yerli turisti hedefleyerek devam ettiğimiz tanıtımlarda, sağlık, hijyen ve önlemler konusunda da vurgu yapıyoruz” dedi.

RESTORAN KAFE KAPANIŞLARI 24.00 OLMALI

Akdoğan açıklamasının devamında restoran ve kafelerin saat 22:00’da kapanmasıyla ilgili de çalışma başlattıklarını söyledi ve sözlerine şöyle devam etti; “Normalleşme sürecinde, açılan restoran ve kafelerin saat 22:00’da kapanmasıyla ilgili, TOBB Başkanımıza görüş bildirdik. Geç başlayan sezonda, bizim gibi tatil beldelerinde saat 22:00 kapanış için çok erken, en azından kapanış saatinin 24:00 olması için belirttiğimiz isteğimizin karşılık bulacağını umuyoruz.”

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!